Stoisz przed wyborem szkoły wyższej i zastanawiasz się, od czego zacząć poszukiwania? Przede wszystkim dowiedz się czegoś więcej o wybranych placówkach. Jak to zrobić? Najprościej – poszukaj opinii w Internecie. Wpisując w swoją wyszukiwarkę uczelnie opinie, natrafisz na serwisy, które zawierają komplet informacji na temat szkół z całej Polski. Wybór miasta, uczelni, kierunku… Zadanie nie […]
Artykuły
Gadżety reklamowe – klasyki
Jeżeli potrzebujesz gadżetów reklamowych dla swojej marki i jesteś osobą, która lubi klasyczne rozwiązania – mamy dla Ciebie zestawienie kilku najbardziej popularnych produktów. Dlaczego warto wybrać popularne gadżety reklamowe? Na rynku pojawia się coraz więcej nowych gadżetów reklamowych. Są innowacyjne, niektóre zaskakują, a spora część nowości odpowiada na aktualne trendy i wykorzystuje rozwiązania technologiczne. Tymczasem […]
Czy warto inwestować w firmie w social media?
Z całą pewnością tak! Nie da się ukryć, że współczesny świat opanowały nowe technologie i Internet, dlategotakżesocial media stanowią ważny element w strategii marketingowej niemal każdej firmy, która patrzy w przyszłość i stawia na rozwój. Taki rodzaj kanałów umożliwia nie tylko komunikację z klientami, ale również pomaga budować wzajemne relacje i wizerunek firmy oparty na […]
Lean manufacturing – recepta na sukces przedsiębiorstwa
Koncepcja „szczupłego” zarządzania procesami produkcji, bo właśnie taką jest leanmanufacturing, po raz pierwszy została wdrożona w fabryce Toyoty. Dzisiaj ta filozofia zarządzania stała się na tyle doceniona, że powszechnie stosuje się ją nie tylko w halach produkcyjnych, ale również w biurach czy przy świadczeniu różnego rodzaju usług. Co więcej, koncepcja leanmanufacturing przedstawiana jest na licznych […]
Ameryka – mekka biznesu dla licznych rodaków
Stany Zjednoczone Ameryki Północnej są państwem niezwykłym, różnorodnym, dynamicznym i intrygującym, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie, dlatego coraz więcej polskich przedsiębiorców decyduje się wkroczyć na ten niezwykle chłonny i otwarty na nowości rynek. Chociaż polskie firmy nadal nie należą do czołówki inwestorów na rynku amerykańskim, ich liczba wciąż rośnie, a spółki, które […]