Gadżety reklamowe – klasyki

BIZNES MARKETING

Jeżeli potrzebujesz gadżetów reklamowych dla swojej marki i jesteś osobą, która lubi klasyczne rozwiązania – mamy dla Ciebie zestawienie kilku najbardziej popularnych produktów.

Dlaczego warto wybrać popularne gadżety reklamowe?

Na rynku pojawia się coraz więcej nowych gadżetów reklamowych. Są innowacyjne, niektóre zaskakują, a spora część nowości odpowiada na aktualne trendy i wykorzystuje rozwiązania technologiczne. Tymczasem – klasyczne rozwiązania ciągle mają w sobie “to coś”.

Lubimy dostawać to, czego się spodziewamy – i w przypadku gadżetów firmowych jest co najmniej kilka pozycji, które większość osób dobrze kojarzy. Jedną z największych zalet gadżetowych klasyków jest to, że po prostu są praktyczne.

O czym mowa? Jakie gadżety znalazły się na naszej liście popularnych rozwiązań? Już przechodzimy do rzeczy!

Artykuły piśmiennicze

Najpopularniejszym gadżetem w kategorii artykułów piśmienniczych są oczywiście długopisy. Na rynku możecie znaleźć również etui/pokrowce na długopisy, kompletne zestawy piśmiennicze czy ołówki. Niemniej jednak – to klasyczny długopis wyróżnilibyśmy na naszej liście.

Choć w procesie digitalizacji społeczeństwa nie brakuje ciekawych rozwiązań elektronicznych – to właśnie długopis jest jednym z podstawowych, klasycznych gadżetów.

Zalety? Przede wszystkim duży wachlarz możliwości w zakresie personalizacji oraz niska cena. Większość firmy oferujących długopisy reklamowe posiada też spory wybór zarówno w kwestii dostępnych modeli, jak też rodzajów długopisów (np. metalowe, plastikowe, ekologiczne).

Kubki z logo

Wiele osób posiada swoje ulubione kubki, z których pije kawę czy herbatę. Wykorzystanie tej przestrzeni to okazja dla marek.
W przypadku kubków wybór również jest dosyć szeroki. Rozpoczynając od klasycznych kubków, przez kufle i filiżanki, po termosy i kubki termiczne.
Ich ogromną zaletą jest to, że będąc równie prostym, co przydatnym gadżetem, mogą na stałe zagościć w codzienności odbiorców firmy i towarzyszyć im w przyjemnych chwilach.

Torby reklamowe

Ekologiczne torby papierowe czy bawełniane albo torby foliowe, to gadżet, który często możemy potraktować jak inwestycję w reklamę mobilną.

Torby są przydatne i praktyczne dla ich użytkowników, którzy w ten prosty sposób identyfikują się z marką – najczęściej przebywając w miejscach publicznych.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *