Pozycjonowanie w Niemczech – czym różni się od polskiego SEO

BIZNES MARKETING RYNEK ZAGRANICZNY

W dzisiejszym wpisie zajmiemy się zagadnieniami związanymi z pozycjonowaniem stron w Google.de oraz wskażemy największe różnice pomiędzy polskim a niemieckim SEO.

Suchmaschinenoptimierung, czyli Search Engine Optimization (SEO) na rynku niemieckim to dość wymagający proces, który wymaga wiedzy i doświadczenia, dlatego zachęcamy do lektury.

Pozycjonowanie w Niemczech, jako sposób na pozyskanie klientów

Bez względu, czy jesteś Polakiem na stałe mieszkającym w Niemczech, czy tylko prowadzisz działalność w tym kraju, musisz wiedzieć jak pokonać konkurencję i zdobyć klientów. Pierwszym krokiem, który ułatwi Ci to zadanie, jest stworzenie strony na tamtejszej domenie.de, następnym przetłumaczenie treści, dobór odpowiednich słów kluczowych, optymalizacja strony, a dopiero później, rozpoczęcie skutecznych działań SEO. Bez wątpienia pozycjonowanie w Niemczech to metoda na pozyskanie nowych klientów, wzrost sprzedaży, a także skuteczną reklamę. Z uwagi na fakt, że niemiecki rynek zbytu jest ponad dwukrotnie większy od polskiego, sprzedaż usług i towarów pozwala na dywersyfikację źródeł dochodu. Nie możemy jednak zapominać, że istotną rolę w sukcesie odgrywa strategia reklamowa i promocyjna – jej dobór należy zostawić specjalistom od marketingu internetowego, gdyż odpowiednio dobrana realnie przełoży się na efekty, w postaci wysokich pozycji.

Pozycjonowanie w Niemczech i w Polsce, różnice

Musimy pamiętać, że pozycjonując stronę na rynku niemieckim preferowane są dedykowane dla tego kraju rozszerzenia .de, które sprawdzą się znacznie lepiej niż domeny .eu lub .com. Należy się wystrzegać stosowania nazwy językowej strony oraz subdomeny w adresie URL – de.domena.com czy domena.pl/de/, ponieważ mogą być traktowane przez Google, jako osobne strony WWW, przez co marnowany będzie autorytet domeny głównej. Co więcej, posiadanie domeny krajowej to sposób na automatyczną geolokalizację na kraj wskazany w adresie, np. w przypadku domeny .de, Google skieruje ją na Niemcy. Konieczne jest także, utrzymywanie strony na niemieckim hostingu – lokalne IP odgrywa tutaj ogromną rolę. Warto także zadbać o certyfikat SSL, by zaszyfrować dane zapisane na stronie.

Pozycjonowanie w Niemczech – gdzie szukać wsparcia

Jeśli cenisz polską tradycję, jakość usług oraz rzetelność i profesjonalne podejście do pracy, wybierz krajową firmę, świadczącą usługi marketingowe. Dzięki współpracy z dobrą agencją Twoja strona zyska wysoką pozycję, marka zdobędzie rozpoznawalność i zaufanie konsumentów, a dochód firmy wzrośnie, zyskując pozycję lidera branży.

Jeśli szukasz wsparcia w zakresie SEO.de zachęcamy do zapoznania się z ofertą CodeEngineers – pozycjonowanie w Niemczech.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *