Czy warto inwestować w firmie w social media?

BIZNES FIRMA MARKETING

Z całą pewnością tak! Nie da się ukryć, że współczesny świat opanowały nowe technologie i Internet, dlategotakżesocial media stanowią ważny element w strategii marketingowej niemal każdej firmy, która patrzy w przyszłość i stawia na rozwój. Taki rodzaj kanałów umożliwia nie tylko komunikację z klientami, ale również pomaga budować wzajemne relacje i wizerunek firmy oparty na zaufaniu. Media społecznościowe mają ogromny potencjał i jeśli zostaną umiejętnie wykorzystane, przyniosą firmie wyraźnie zauważalne korzyści.

Jak zarządzać social media?

Przemyślana komunikacja w mediach społecznościowych jest niezwykle ważna. Sama treść może być atrakcyjna, ale w nieumiejętny sposób zarządzana, nie przyniesie korzyści, dlatego warto zadanie to zlecić profesjonalistom, którzy poprowadzą, np. firmowego fanpage’a, przede wszystkim z pomysłem. Korzystanie z usług firm, takich jak social media agencja, to bardzo dobry krok, ponieważ media społecznościowe to najskuteczniejsze narzędzie, służące do budowania pozytywnego wizerunku firmy i dotarcia do nowych klientów. Social media skupiają ogrom użytkowników o odmiennych zainteresowaniach i potrzebach, a firma uczestnicząc w tym świecie, staje się widoczna, przez co może być polecana i promowana. Profesjonalna agencja interaktywna, pomaga firmie zaistnieć w mediach społecznościowych, co zwiększa ruch na stronie internetowej i poprawia wyniki pozycjonowania.

Korzyści z promocji firmy w social media

Główną korzyścią płynącą z promowania firmy w social media, jest nieograniczony zasięg, szczególnie za pomocą Facebooka, który daje możliwość reklamowania towarów i usług na stronach portalu i aplikacjach mobilnych, przy zachowaniu niskich kosztów. Założenie konta jest darmowe, a wydatki wiążą się jedynie z publikacją postów sponsorowanych i samą obsługą fanpage’a przez agencję. Kolejnym atutem jest możliwość precyzyjnego kierowania reklam do docelowej grupy klientów firmy i targetowania komunikatów. Do odbiorców można dotrzeć na podstawie takich danych, jak lokalizacja czy zainteresowania. Facebook daje także możliwość, ustalenia budżetu i sposobu rozliczania, dopasowanego do potrzeb firmy, co z pewnością jest dużym ułatwieniem w zarządzaniu firmowymi finansami. Do wyboru są dwie opcje: CPC, czyli koszt za kliknięcie lub CPM, czyli koszt za wyświetlenia reklamy, natomiast wśród metod płatności można wymienić kartę płatniczą – kredytową lub debetową, PayPal lub kupon reklamowy Facebooka. Brzmi atrakcyjnie, prawda?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *